maandag, juli 10, 2006

Wie hier op mijn blog kijkt, ziet niets dan 0 reacties. Ja, dat oogt niet, maar dat is omdat mijn reactiesysteem niet meer werkt en omdat ikzelf te weinig afweet van javascript om dit op te lossen. Ik probeerde al enkele keren, met de trial and error methode, maar het lichtje bleef op error staan.
Desalniettemin, er lopen reacties binnen. Op mijn vorige post gaf ik te kennen niet te begrijpen dat Google op de homepage van zijn zoekrobot geen linken toevoegt zijn andere webapplicaties. Iemand meldde mij per mail dat het succes van de zoekrobot er net in ligt dat hun zoekpagina, ontdaan van overbodigheden, vederlicht is.

Wel, Vriendelijke Reageerder, laat mij reageren op je reactie:
1) het succes van Google ligt volgens mij in de eerste plaats aan de sterke zoekresultaten van de zoekrobot die het levenslicht zag in 98 of 99 als ik het goed heb. ondertussen beenden de concurrenten bij, maar Google werd een intussen al merknaam (onlangs werd het werkwoord to google officieel erkend in het Engels). dat de pagina licht was, had er ook zeker mee te maken, toen was breedband nog geen gemeengoed. het punt dat ik eigenlijk wil maken: enkele hyperlinks in tekstformaat laden supersnel, daar komt het niet op aan.
2) niet alle webapps die Google lanceert zijn een schot in de roos, sommige zouden zeker wat extra publiciteit kunnen gebruiken. Enfin, ik gaf vroeger al aan sceptisch te staan tegenover het G-bedrijf.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home