zaterdag, maart 11, 2006

Google koopt Writely

Onlangs nog een positief bericht gebracht over de online tekstprocessor Writely. Het bedrijf is nu overgekocht door Google.

Ik ben niet aan Google. Ik geloof niet al te sterk in hun advertentiesysteem met betaalde links. Volgens mij klikken daar te weinig mensen op om daar zoveel geld mee te verdienen. Klikfraude en zo. Dat zal nog wel uitkomen. Ondertussen raad ik iedereen put-opties op Google aan, al weet ik niet op welke beurs je die kunt kopen.

Raar om dat op Blogger te schrijven. Blogger is van Google. Bij Chinese kapitalisten zou het niet waar zijn.

Ik gebruik eigenlijk al veel producten van Google: de zoekrobot, het blogprogramma, de wordprocessor, en gmail. Als supporter van MSFT ... het zou niet mogen.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home