woensdag, augustus 17, 2005

Pas gelezen: De troost van vreemden van Ian McEwan

Man en vrouw zijn op reis in venetie. Hun relatie lijdt onder de tijd.

Keerpunt: ze leren een italiaans koppel kennen waar ze gaan dineren.

Nadien wordt hun relatie weer onstuimig als een jong veulen.

Climax: vrouw herinnert zich dat ze een foto van haar man zag in het appartement van de venitienzers.

Er gebeurt nog steeds weinig, tot ze om even onverklaarbare reden weer naar het appartement trekken. De laatste vijf pagina's zijn bijzonder gruwelijk.

Het is moeilijk om er meer over te vertellen. Eigenlijk vind ik het spijtig dat ik geen Pas gezien-rubriek op mijn blog gestart ben, met beschrijvingen van de films die ik zag. Ik denk dat ik even genoeg heb van Ian McEwan. Drie boeken is meer dan genoeg.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home