zaterdag, februari 17, 2007

Caje-humor in Humo

Vraag: Met andere woorden, er viel wél iets aan te merken op het transferbeleid van Degryse?

De Caje: Ik heb Degryse nooit iets verweten. Wij waren maten, en maten verdragen van elkaar dat niet alles perfect verloopt. Maten zijn trouw.


Vraag: Op de vraag of de nieuwe spelers de vertrekkers zouden kunnen doen vergeten, zei je ooit: 'Dat weet ik niet.' Had je het toen al door?

De Caje: Ik kan me vergissen in mensen, maar ik zal me niet gauw vergissen in het voetbal.


Vraag: D'hooghe heeft als voorzitter van de Voetbalbond een heel kerkhof aan bondscoaches achtergelaten. Bij Brugge is hij erin geslaagd in twee jaar tijd twee trainers te ontslaan; het laatste ontslag bij Club dateerde van 1984.

De Caje: Ik wist wat ik van D'hooghe kon verwachten.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home