zaterdag, december 02, 2006

Dedecker

Onverwachte wending in de Vlaamse politiek is me dat! Die zedig ogende NVA'ers die het populistisch crapuul Jean-Marie - "ik mag toch 200 rijden op de autostrade" - Dedecker binnenhalen. En kartelpartner cd&v die resoluut het kartel opblaast.

Knap gedaan, denk ik dan. Niet alle politici gaan plat op de buik liggen voor de macht. Want samen stonden ze sterk en hadden ze het politieke marktleiderschap. In de kranten lees je weinig van dat. Die hebben het alleen over wederzijdse strategische overwegingen. Zijn die journalisten fout, of ben ik het. En gaat het kiespubliek reageren als de journalisten, die dat allemaal doortrapt vinden, of gaan ze denken als ik. Enfin, we zien het bij de volgende opiniepeiling zekerst?

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home