zaterdag, december 23, 2006

De logica van een goalkeeper

Oliver Kahn heeft een theorie gelanceerd waarom Duitsland met hem in doel wél wereldkampioen zou geworden zijn. Kahns team, Bayern München, heeft zijn zinnen gezet op een nieuwe sensatie in Duitsland.

Doelman Oliver Kahn zit niet verlegen om een krasse uitspraak. "Met mij was Duitsland nu wereldkampioen", laat hij nu weten in de Duitse pers.

Kahn heeft daar een theorie voor: "In 1994 geraak ik met Karlsruhe in de halve finale van de UEFA-beker. Twee jaar later win ik dat toernooi (met Bayern)."

"In 1999 verloor ik de finale van de Champions League, maar twee jaar later win ik die beker wel", legt Kahn (foto) uit.

"En in 2002 verlies ik de finale van de wereldbeker. Dan zou ik vier jaar later toch gewonnen hebben? Ik zei dat ook aan bondscoach Klinsmann, maar die begreep het niet of wilde het alleszins niet begrijpen."

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home