dinsdag, oktober 10, 2006

BBC Radio

Als Noord-Korea atoomproeven houdt, of wat het ook zij, dan schakel ik graag over op 648, op BBC Radio. Wat de Sjinezen ervan vinden, of een reactie van op de campus van de universiteit van Teheran ... je krijgt het allemaal op de radio. Die reactie van op de Iraanse campus was er overigens niet naast: er moeten geen atoomproeven meer gebeuren, dat is slecht voor het milieu.

Enkele jaren terug was ik niet zo ver uit de buurt van Noord-Korea. Het spijt mij nog altijd enorm dat ik het toen niet geprobeerd heb het land te bezoeken. Pjong Yang had niet misstaan op mijn hoofdstedenlijstje. Er is geen andere plek ter wereld zo geïsoleerd. Zijn de mensen daar echt zo geindoctrineerd als wij denken? Of valt het best wel mee? Of, zijn wij even geindoctrineerd als hen, gewoon levend in een groter cocon? Jaja, wie zal het zeggen!

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home