maandag, september 11, 2006

Meditatie van een kiwi

Gisteren had ik twee buren en twee Nieuw-Zeelanders te eten. Een van die tegenvoeters was in België om te mediteren. Nou, ik dacht dat dat soort volk naar India trok, maar blijkbaar kan het ook in Bilzen. 80(!) mensen verbleven daar om elkaar niet aan te spreken. Body language is er ook niet bij. Ze zitten in een hall op de grond en gaan graven in hun diepere zelf.

Hoe komt een dergelijke pipo nu in mijn appartement terecht, is een vrij voor de hand liggende vraag die op jullie lippen zou moeten branden. Wel, die andere Nieuw-Zeelander werkt in Brussel als lobbyist en leerde ik kennen deze vakantie. Hij bracht zijn gast mee. En die mediterende Nieuw-Zeelander heeft wel gans de afwas gedaan, op zijnen alleen. Zo'n gasten zie ik graag komen.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home