zondag, september 03, 2006

maX tv

De plannen om ook video- en audiobijdragen op mijn blog te plaaten, zijn in gunstige wateren terecht gekomen, en wat meer is, ze zijn ambitieuzer geworden. Op YouTube is een filmpje geplaatst en wie de url www.maxdusseldorf.be intikt, (de url die je vroeger op deze blog bracht), komt nu terecht op een videopagina met een schitterende layout, het werk van een kameraad. Waar gaat dat eindigen? Nou, daar is het nog vroeg voor. We moeten eerst zien video'tjes te kunnen schieten en bewerken. En posten. Maar dat laatste lukt al aardig. Het is alleen dat ik zo weinig tijd heb. Vandaag moet ik nog informatie over luchtvaartmaatschappijen opzoeken voor een trainingsprogramma voor het werk opzoeken. Jaja, de dagen zijn te kort. En ik moet nog mijn Russisch herhalen, morgen beginnen de lessen voor het tweede jaar.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home