zaterdag, augustus 12, 2006

Backhand

De eerste week van mijn vakantie was aan kitesurfen, teleski, windsurfen goed besteed; de tweede week zou ik het op waterpolo, tennis en parapente zetten. Waterpolo is simpel, dat is zwemmen en handbal, iedereen kan dat. Tennis vind ik moeilijker. Mijn backhand draait nog dikwijls in de soep - omdat ik hem om esthetische redenen eenhandig wil spelen - en mijn opslag oogt niet helemaal orthodox. Maar wie mij aan het net wil passeren, moet sterke papieren voorleggen.

Spectalurairst was natuurlijk de parapentesprong. Sommige vrienden moeten foto's zien voor ze geloven dat ik dat durfde. Nou, schrik had ik hoegenaamd niet ('s avonds wel, toen ik het bier uit mijn auto moest halen die in het duister geparkeerd stond). Een foto staat hierboven. Er is ook een video maar die krijg ik niet gepost.
Tijdens de vakantie heb ik ook drie boeken gelezen. Besprekingen volgen (ik streef volledigheid na).

Andere hoogtepunten van de reis:
1. ik mocht de brug van Millau over (ik ben een geweldige fan, zag alle reportages over de bouw ervan)
2. terwijl ik op de autoweg ter hoogte van Montpellier reed, was er een bosbrand aan de gang, juist ernaast. Vele tweedekkertjes waren aan het blussen en enkele uren nadat ik gepasseerd was, hebben ze de autoweg moeten afsluiten.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home