vrijdag, juli 28, 2006

Vakantie

Klagen klagen klagen! Mensen klagen wat af over de hitte. Ik ben er heel gelukkig mee. Slaap elke nacht buiten op mijn terras in hartje Brussel. Ga elke dag naar het zwembad (in de winter moet ik al mijn wilskracht aanspreken om mij naar de piscine honderd meter verder te slepen). Geniet nog meer van het fantastische Traffic in the Sky van Jack Johnson (op Amazon kan je een sample beluisteren). Verder beweeg ik weinig. Ik lees, ik surf, ik schrijf, ik blog en ik kook voor mijn meisje. Wat een leven! Als ik dan toch een nadeel moet bedenken wat de warmte betreft: ik verdraag mijn whiskey niet puur, ik moet er ijsblokjes bijkappen. Erg is dat niet want ik koop veeleer goedkope whiskey. Ik drink liever goedkope whiskey. Blended. Ik drink ook liever een jonge tafelwijn dan een belegen bordeaux. Ben ik daarom vulgair? Pff, maakt mij niet uit. Een mens kan zijn behoeften maar beter afstemmen op zijn portefeuille. Ik ben white middle class.

Ik vertrek op vakantie naar Frankrijk. Normaal sluit ik mij af van alle media als ik op reis ben. Nu zal ik dat niet doen: er zijn Congolese verkiezingen. De uitslag is op voorhand bekend: Kabila wint, en volgens mij haalt hij al in de eerste ronde een absolute meerderheid. Toch is het spannend vind ik.

Als het lukt, schrijf ik ook af en toe iets voor mijn blog. Ik ben heel lezergericht.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home