vrijdag, juli 21, 2006

Reacties Jahjah

Op mijn posting over de terugkeer van Jahjah kreeg ik enkele reacties. Niet over Jahjah zelf maar wel over mijn beschuldigingen aan de Arabieren. Een vriend maakte mij erop alert dat de Westelijke Sahara niet alleen door Touaregs bevolkt wordt, en iemand anders zei dat de strijd in Darfoer niet zomaar te herleiden valt tot represailles van Kartoem tegen een opstandige provincie. Hij zou mij daar een artikel over opsturen.

Een ander punt dat ik maakte, namelijk over de split tussen de sjiieten en soennieten, is, volgens de reacties, zeer terecht. Het zijn de Iraniërs, Hezbollah en het Syrische regime, allemaal te rekenen tot het sjiietische kamp, die het opnemen voor de soennitische Palestijnen. Terwijl andere soennieten gewoon van de zijlijn toezien. En in Irak de sjiieten onder vuur nemen.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home