woensdag, juli 19, 2006

Anthierens in 1979 over de Palestijnen

"Arabieren die de bultenaren van de historie zijn, die het Duitse gelag moeten betalen, die opdraaien voor het Europese gesjacher en gesol met jodenmensen. Wij Europeanen hebben de joodse inboedel aan gruzelementen geslagen en sturen Isaak naar de Palestijnse kassa voor de schadeloosstelling (...) Wat minder begenadigde mohammedanen overbleef, was de niet nobele kunst van het terrorisme"

en

"De Palestijn is een zwerfkat in het nauw, een kat met kale plekken in de vacht, een luizige woestijnkat, lelijk, vals, onbetrouwbaar, uitgestoten door de mondaine opinie. Voor zo'n schlemielig beest heb ik mijn hart in een kommetje melk klaar, niemand zal mij ooit zo laf krijgen dat ik de gehandicapte jood van nu, de Palestijn, met de vinger wijs. Joden zijn geen goden. Palestijnen geen zwijnen. Ik geloof niet in goeden en slechten, ik geloof niet in zwart en wit, ik bewandel bij voorkeur het niemandsland tussen die polen. Ik struikel graag over de waarheid die in het midden ligt."

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home