dinsdag, mei 30, 2006

Auvergne en Avignon

Ja ja, ik weet het, ik was weer een eindje weg van mijn blog, ik was op reis en ban alle media tijdens mijn trips, ik ben al genoeg verslaafd.

Met de huurauto moest ik dieper in Frankrijk trekken dan voorzien, want enkel in de zuid-oostelijke hoek was het weer riant. De Auvergne (25°) is een fantastische fietsregio en in Avignon (30°) ben ik Milo gaan zien, de acht maanden oude zoon van mijn Provence-vriend. Hij en zijn vriendin klagen erover dat ze plots nog zeer weinig vrije tijd over hebben.

Zelf mag ik het niet gedroomd hebben. Ik kom nu al tijd tekort voor vanalles. Mijn Russisch verdient een frisse opknapbeurt, om maar iets te noemen. En vooral, ik wil dringend gaan experimenteren met audio en video op mijn blog, ik spreek daar nu al maanden over zonder dat ik al concrete stappen zette, miljaarde miljaarde.

Hier weinig gemist heb ik de indruk. Het was hier nogal koud zekerst? In de krant al één interessant bericht opgevangen: over een zoekrobot ontwikkeld door de Britse belastingdienst die op eBay gaat zien of er geen handelaars actief zijn die geen belastingen betalen. En al een tweede ook: een artikel met zeven redenen waarom Brazilië geen wereldkampioen wordt. Ik geloof het. Brazilië gaat eruit in de eerste ronde. Er zit geen evenwicht in die ploeg. Geen yin en yang.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home