maandag, april 03, 2006

Bobo's ontdoen zich van monument

Mijn anarchistische natuur heeft het niet op bobo's begrepen en als ik naar Michel D'hooge kijk, dan zie ik niets dan vlees geworden lethargie. Zaterdag was hij er niet bij op Gent, hij zat zijn buik nog ronder te eten op een of andere Fifa-bijeenkomst.

Heeft iemand al eens geteld met hoeveel bekwame trainers Degryse overhoop lag? Ik noem voor de vuist weg De Mos, Peruzovic, Sollied en Ceulemans. Zijn eigen falende transferbeleid ten spijt, heeft deze nieuwbakken bobo het lef de Caje buiten te zwieren. Ik ben geen Club-supporter en ben razend.

Terwijl ik raas tegen de bobo's van het Belgische voetbal, wil ik zeker Michel Preud'homme niet vergeten. Die man kreeg onlangs een lifetime achievements award of zoiets (Axel Merckx werd ook al gehonoreerd met zo een ding, omdat hij nooit een platte prijs gereden heeft). Ik som even enkele verdiensten van Preud om:

- actief betrokken bij het corruptieschandaal uit '83
- werkt voor de maffia (de broertjes d'Orazio)
- maakt deel uit van de lethargische top van de Belgische voetbalbond
- combineert een functie op de bond met een in zijn ploeg
- zet druk op de arbiters
- zorgt als technisch directeur voor weinig doorstroming van jeugdspelers

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home