zaterdag, oktober 29, 2005

Zwitsers uurwerk

Miskijk je niet op mijn snedige demarrages op hellingen: na 100 meter val ik stil. Herhaalde pogingen bewezen dat ik niet hard kan fietsen. Dus moest ik mijn doelen verleggen. Na lang nadenken besloot ik om na te streven zo sierlijk te pedaleren als Indurain, die niet moet onderdoen voor het raderwerk van een Zwitsers uurwerk. Vandaag dus een triatlonstuur gaan kopen en geïnstalleerd. Op straat kan je mij nu bewonderen, een kleine versnelling soepel kerend, mijn bovenlichaam onbewogen. Eigenlijk behoef ik nog een fiets als Miguel.

Bekijk ook eens het truitje van van de Spaanse kampioen. Dat zijn normale kleuren, met smaak aangebracht. Heel wat anders dan onze wielerteams. Over de outfits van de wielertoeristen te lande houd ik het boekje zedig gesloten. Pik mij, de eenzame fietser, eruit aan de hand van mijn roze Once-truitje! En aan de hand van mijn sierlijke rijstijl natuurlijk.

0 Reacties:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home